یک روز دلگیر ابری....
دست نوشته های من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. من تو این وبلاگ حرف دلم را می زنم.امیدوارم این حرفها حرف دل شما هم باشه.

پيوندها
خانواده ایرانی
دل نوشته های یک پسر تنها..
شادی و خنده
¤¤¤§تنهاترازهمیشه§¤¤¤
لاقل از لای در یه نیگا بنداز
پرسه های عاشقانه
تمامم برای تو...
§§ عاشقانه های تنهایی §§
Nokhale
تهــران آنلایــن
*dokhmal_khoshel*
دل دیونه
عاشق تنـــــها
eshgh
ღღدست نوشته های یه دختر تنهاღღ
بهزاد تنها....
❀◕ ‿ ◕❀ man dokhmale maloosam❀◕ ‿ ◕❀
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های من و آدرس specialydiaries.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 584
بازدید کل : 22287
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد قفل کلیک راست چت روم

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی
نويسندگان
farinaz
kimia

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 12:53 :: نويسنده : farinaz

 گاهی یکی از همین روزها

 که مثل بسیاری دیگر

 نادیده اش می گیریم

 تمام روزهای باقی مانده از عمر را

 تحت تاثیر خود قرار می دهد.

 

 روزی که زود تمام می شود

 ولی خیلی دیر

 از روح آدمی رخت برمی بندد.

 

 آن روز ،روز آزمودن است

 برای عشق

 و همه زمزمه هایی که به ظاهر عاشقانه اند

 و ناگهان تبدیل می شوند به کلماتی روح آزار.

 

 گاهی یکی از همین روزها

 می آید تا بیازماید مارا

 هم تاب و توان مرا

 و هم ادعای تو را در زمزمه هایت!!

 

 و آن روز دلم می گیرد

 حتی اگر ابری در آسمانش نباشد...



نظرات شما عزیزان:

ghasem
ساعت12:36---5 مرداد 1391
سلام دوست من وبلاگ زیبایی داری مطالبت خیلی قشنگن بیا به ماهم سر بزن منتظرتم بیایی ها راستی باتبادل لینک چطوری موافقی به امید دیدار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: